2009-04-09

Nya böcker till samlingen!

Vissa gillar romaner, andra gillar kriminalare. Jag gillar kokböcker! Jag har grymt många men kan aldrig få nog. Jag har nyligen investerat i två nya små kokböcker.

Den ena heter Smårätter och innehåller recept på olika tapas, förrätter och plockmat. Jag älskar ju sådan slags mat så den boken kommer jag troligen använda flitigt!

Den andra boken jag köpt är en bok om pasta, något som även det ligger mig varmt om hjärtat. Boken heter Njut av pasta och är en samling med 100 läckra recept på olika pastarätter. Jag har redan spanat in en mängd olika recept som jag kommer prova inom en överskådlig framtid. Boken innehåller dessutom en bild på varje recept och det gillar jag skarpt!

Har ni några bra tips på bra kokböcker med fina bilder i?

Kram Karin

Inga kommentarer: