2009-01-28

Bloggonese 2009

Det har kommit till min kännedom att det i Stockholmsområdet skall komma en tävling där den som gör den bästa köttfärssåsen skall utses. Hur skulle jag kunna tacka nej till ett deltagande? Självklart ska jag vara med och fajtas om titeln Bloggonese 2009! Är du sugen på att vara med så kan du läsa mer på den här sidan.

Nu är det dags att börja öva och fundera på hur jag ska ta hem titeln. Men det kommer göras i allra största hemlighet...

Wish me luck till detta galna upptåg!

Kram Karin

4 kommentarer:

annamaria sa...

Ja visst låter det skoj! Hade jag bott en aningens närmare så hade jag också varit med! Lycka till Karin! Är förstås nyfiken på ditt recept.

Anonym sa...

roligt! undra om jag ska anmäla min kille, hans köttfärsås är världens godaste :D

Karin sa...

annamaria: Tack! Det ska bli superskoj att delta, vare sig jag vinner eller kommer sist :D

carolina: Det tycker jag! The more the merrier! :)

Anonym sa...

men oj vilken häftig tävling! Den skulle man ju delta i!:)

Och du har helt rätt inställning, att det är skoj är ju huvudsaken:)

Ha en härlig fredag:)

/Johanna