2009-03-18

Gratis mat från Free-Food!

Idag var jag på Willy´s och handlade lite mat till veckan, med mitt första presentkort från Free-Food. Det funkade hur bra som helst!

Egentligen hade jag tjänat in det där presentkortet för några veckor sedan, men eftersom Free-Food hade haft lite tekniska problem så hade de inte kunna fått ut presentkorten förrän nu. Men det var värt att vänta på! Gå med ni också!

Det känns lite knäppt att få gratis mat bara för att jag bloggar om något som jag tycker är superskoj och brinner för, men samtidigt är det ju skoj att man kan få något för det arbete man lägger ner.

Jag vill också passa på att tacka för alla superfina kommentarer som ni läsare delar med er av. Det förgyller verkligen min dag när jag fått en massa fina kommentarer när jag loggar in. En ros till er! Tack!

Ha en fortsatt skön vecka!

Kram Karin

Inga kommentarer: