2008-12-14

Vinnare av God Morgon Nypressad!

Naturligtvis inträffar ett datahaveri samma dag som vinnaren av min tävling av God Morgon Nypressad skall ske, vilket innebär att vinnaren kunde dras först idag när jag fått ordning på datorn igen.

Först och främst vill jag tacka för alla bidrag! Det känns jätteroligt att så många visade intresse för att vara med i min första tävling! Hjärtligt tack!

Med motiveringen "De verkar vara helt ljuvligt goda och jag skulle tyckte att det hade varit så himla roligt och lyxigt om adventsfrukostbordet hade blivit "uppfräschat" med dessa! Vilken fantastiskt start på en riktigt mysig dag det skulle ha blivit! Jag som bara älskar juice också!" så tar Jennie Benjaminsson hem de tre checkarna från God Morgon Nypressad! Grattis!

Kram Karin

Inga kommentarer: