2007-12-29

Worth waiting for?

Hej på er!

Då var jag här igen efter flera dagars julstök och en hel del shopping på mellandagsrean. Hoppas att ni alla har haft en riktigt skön jul och att ni är lika less på julmat som jag är, för nån sån kommer jag INTE blögga om förrän nästa jul.
I julklapp av min snlla älskling fick jag en digitalkamera, vilket innebär... Just det, jag har kunnat fota mitt nya kök! Äntligen kan jag lägga in bilderna här så ni får se! Det tog sin lilla tid men nu ska det bli kul att få visa hur trevligt vi har fått det hemma. Enjoy!

Ser att jag dessutom nästan dubblat antalet besökare runt jul... Kan det bero på Adam Tenstas besök här hemma måntro? Kul är det iallafall och ni är så välkomna allihop!

Här kommer då bilderna:
Själva kärnan i köket, spisen, ugnen, diskhon osv. Jag gillar kaklet!


Kyl och frys. Till och med vitvarorna är snygga. Älsklingen saknade dock ismaskinen på frysen... hehe


Min älskade köksö. Grymt läcker och dessutom flyttbar! Väldigt praktiskt när man får gäster och behöver få mer yta i köket.


Nytt köksbord och nya stolar. Rätt hemtrevligt tycker jag.

Vad tycker ni andra? :) Det är fortfarande lite tomt på väggar och lite sladdar som inte ligger där de ska. Men det är sånt man får grejja med allt eftersom.

Trevlig fortsättning och ett gott nytt år till er alla!

Kram Karin

Inga kommentarer: