2007-11-14

Ben & Jerry´s Cookie Dough

Jaha, då börjar man komma i ordning en smula i det nya radhuset. Köket är trots allt det som vi hunnit längst med och det känns bra att kunna börja laga riktig mat igen. Man blir duktigt trött på snabbmat efter två månader utan kök...

Jag har hållt på en stund med att försöka fota mitt nya snygga kök med mobilen men utan något lysande resultat. Därför avvaktar jag lite med bilder på köket tills jag rotat upp digitalkameran i någon av de miljoner kartonger som ännu står ouppackade. Have patience! Det kommer, jag lovar :)

Nog om det... Härom dagen hörde jag än en gång talas om folk som ätit Ben & Jerry´s glass och påstått att det var den godaste glass de ätit. Jag tycker man hör det precis överallt! Jag har inte förstått tjusningen. En ack så liten ask glass för hela 45:- gjorde mig riktigt skeptisk. Jag, som är helt trogen Häägen Daz, har varit övertygad om att det inte finns någon godare glass och har därför inte provat Ben & Jerry´s... Förrän igår... Förlåt Häägen Daz!! Men jisses vad smaskens Ben & Jerry´s var. Jag högg tag i en "Ben & Jerry´s Cookie Dough with Chocolate Chips". Kakdeg med chokladbitar. Låter skumt men det var en sensation! Jag är totalt beroende.


Om ni inte provat - GÖR DET! Det är sjukt gott! :)

Kram Karin

1 kommentar:

Sara sa...

Jag håller med dej, det är sjukt gott !!