2007-06-14

Kassler och potatissallad

Idag hade jag min första dag på sommarjobbet så när jag kom hem var jag rätt trött. Sambon var inte så pigg han heller och eftersom vi ska åka till Göteborg imorgon så beslöt jag mig för att göra det enkelt för oss. Det blev Kassler med potatissallad till middag. Det trodde ni inte va? Det är nästan på tok för enkelt att fixa, men klart underskattat smakmässigt. Smaskens smaskens! Dessutom kan man ju servera det på lite trevligare tallrikar så det ser lite aptitligare ut.


Något recept på detta tror jag knappt ni behöver! Det var iallafall vanlig bräckt kassler och en Lyxpotatissallad från K-salat. Jag är ganska kräsen med potatissallader men denna var faktiskt riktigt smaskig. Kalorisnål var den också. Inte dumt alls!

Lite enkelhet i alla finmiddagar!

Kram Karin

Inga kommentarer: