2008-04-07

Leveransen har kommit!

I slutet på förra veckan fick jag äntligen paketet med delikatesserna från Alima!

Det var ett välfyllt paket som jag verkligen ser fram emot att få prova. Paketet innehöll följande produkter som skall provas och utvärderas inom en rimlig framtid:

* Balsamvinäger med fikon
* En finare olivolja med lätt citrussmak från Rafaelli
* Tagliatelle med champinjonsmak från Rafaelli
* Pesto, även denna från Rafaelli (Ska tydligen vara en favorit!)


Det ska bli jättespännande att prova de olika produkterna och jag åkerkommer med resultatet!

Kram Karin

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter spännande, vad har du för funderingar på att göra?

Karin sa...

Det har jag inte riktigt bestämt ännu! Balsamvinägern kommer jag troligen testa med en sallad och pastan tillsammans med Skogssvamps pannan som jag brukar göra. Men inget är bestämt ännu :)

Anonym sa...

Ser ut som himla spännande varor du fått! Ser fram emot att se rusltat och provlagning! Trevlig Helg!