2007-12-30

Karins Tips! Nr 1

Tänkte börja med en ny kategori som heter "Karins Tips!". I den kommer det finnas lite olika tips till er som läser min blogg. Tipsen kommer gå i matlagningens tecken men kan handla om t ex fina dukningar, uppläggning, köksredskap, kokböcker osv. Saker som jag helt enkelt tycker är eller verkar riktigt bra.

Hoppas att ni kommer uppskatta dessa tips. Här kommer det första!

På Arla´s hemsida kan man just nu beställa boken "Arlakökets bästa". Det är en kokbok med de mest hyllade recepten från Arla. Boken kostar bara 79:- inklusive frakt, dvs inget mer tillkommer. Jag har själv nyss fått hem mitt exemplar och det är en mycket prisvärd bok. Bilderna är stora och vackra och recepten är enkla.


Jag lagar återkommande flera av recepten i boken och kommer absolut pröva många av de nya recepten också.

Klicka här för att beställa ditt eget exemplar!

Kram Karin

(Bild från www.arla.se)

4 kommentarer:

lina sa...

Det var ett bra tips! Älskar kokböcker med fina bilder:)Är det ok om jag länkar till din blogg?

Karin sa...

Hej Lina!
Självklart får du länka till min blogg. Jag tycker det är jätteroligt! Trevlig fortsättning och gott nytt år!

Hälsningar Karin

Jenny Grannas sa...

Jag har precis gjort en etikett för "tips efterlyses" ;)

Anonym sa...

Gott Nytt År Karin!! Vilken härligt kök du har, riktigt läckert!! Önskar dig ett gott nytt matbloggarår!!